JEG GLÆDER MIG FORRESTEN

Så'n lige nu på daglig bassis går jeg og er lidt små irriteret.
Fona lovede jo min Mac ville være hurtig færdig. Det er først begyndt at lave den i dag, selv om det er en uge siden de lovede det.
Det er super irriterende, for skulle virkelig bruge den i morgen.
Tror cirka de har haft den i en månede i alt. Men hey vi vandt over dem, så jeg burde ikke brokke mig.


Men jeg var i Kino her til aften, og se "Svend".
Den var fantastisk, og nøj jeg græd til sidst, den gik lige i mit socialdemokratisk hjerte.
Den skal bare ses.
KAN DU SÅ GÅ IND OG SE DEN LIGE NU!

Jeg glæder mig forresten åndssvagt meget til lørdag.
Jeg glæder mig til at se Kamilla, Jonas og Mimi.
Jeg glæder mig til at holde fødselsdag.
Jeg glæder mig til at jeg skal til 18'års om aftnen.
Og jeg glæder mig til boller og lagkage ja!

Jeg kan så ikke helt overskue at blive 21 på mandag.


Ps.
Jeg gik en gang på en skole, hvor der var en lærer der havde et efternavn som var det samme som et dansk smør mærke.

0 kommentarer: