Sarah og jeg er typerne der:

- Har utroligt lange samtaler om alt og intet, lige under vores statusser, eller vægopslag.

- Aldrig helt kan beskrive hvordan vi har det inde i, men den anden person ved det bare uden at få en forklaring, til trods for vi aldrig har mødt hinanden.

- Skriver/sender meget spontane SMS/MMS til hinanden om alt vi støder på i vores hverdag.

- Altid aftaler at vi skal mødes, og har gjort det siden sommeren 2006. Dog er det ikke blevet til noget endnu.

- Der i nogle perioder slet ikke snakker sammen, uden at vide hvorfor, og det betyder ikke rigtig noget, det er bare så'n det lige er.

- Har meget den sammen mening.

- Er utroligt gode til at digte fantasi liv, som vi virkelig ikke ville havde noget i blev til virkelighed(jeg ville nok lige sige minus diller)

- Elsker hinanden betingningsløst.


- Og sidst men ikke mindst, tror på det bedste i fok lig meget hvad

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Jeg er MEGET ked af det nu!
Jeg troede ligesom, at vi aftalte at du skulle ha' DEN DILLER?!?!?!?!?
Tsssssk...
udover det, så er dét det dejligeste blogindlæg, jeg nogensinde har læst, tror jeg.
Jeg elsker dig deadly. (Ja, man kan nemlig godt dø af at elske så meget, men jeg skal nok lade være med at kramme dig ihjel, altså, du ved. ... Jeg er træt!)