jeg, en regnorm

 Øh ja, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal begynde, eller det ved jeg nok godt, men det er svært at finde hovede og hale på det hele.   

Var til fest hos Timothy i går. Det var super hyggeligt den første time til halvanden. Der var en meget ældre gut til festen, det var en hans lillebror havde inviteret. Han var ret dum at høre på. Han sagde til Johanne at hun kunne få de bank vi andre piger fortjente for at være så støjende. Så gik der lidt tiv, og pludselig ligger jeg på gulvet, og roder rundt, og bliver jogget på. Johanne hiver mig op, og vi løber uden for, og 2 sekunder efter eksplodere det hele. Der bliver råbe og skreget, og kllir klasd bang wush, så bliver gladsruden i hovededøren smaddret. Og der bliver råbt og skreget noget mere. der bliver ringet efter politiet, og de gå helt amok inde i lejligheden.   

Det var ikke rart. Timothy har sovet her i nat, vi har fikset ruden midertidligt. Politiet virkede næsten ligeglade. Men så'n er det vel. De er blevet meldt for herreværk. Så må vi se hvad det bliver til.  Jeg skal bare sover, har ikke rigtig kunne sove i nat.  Jeg føler mig som en regnorm .

0 kommentarer: