Lille fiks opdate

Den sidste uge har været blandet.

Den har både indeholdt tur til dyrelægen med Monse. Trille havde lige besluttet at hun skulle bruge hende til legetøj, og hun har fået en flænge under den ene vinge på brystet. Dyrelægen giver hende 85% chance for at overleve, vi krydser finger.
Som et resultat af denne lille ulykke, er Trille kommet på ferie ved mor og far, så monse kan hele i fred.

Den har også indeholdt kulturelle oplevelser.
Jeg har været på Johannes Larsens musset med Nanayo.
Der var en fantastisk udstilling og Kerteminde.
Jeg er inderligt glad for at jeg fik den af se.
Og så var det også rigtig sjovt at vise en fra Japan rundt.
Nanayo havde en helt anden tilgang til museet end andre dansker jeg har haft med der oppe.


Ellers har Monse og jeg slappet af, og hvilet os.
Vi skal jo pleje hende så hun kommer sig.
Men idag har hun været lidt oppe at køre, og lidt små fræk som altid, så jeg håber det er tegen på hun klare den.


0 kommentarer: