"MANGE TAK" FOR NUMSEVASK!


I anledningen af inge ting, har vores kloaker igen valgt at give os problemer.
Det betyder sjove lyde i rørene, og toiletter der ikke rigtig gider at skylde ud.
Jammen juhu!

Jeg sad tidligere i dag på kummen og skulle tisse. Fuld nabo var godt i gang med, at lave noget larm af uidentificeret oprindelse.
Jeg skal lige til at give min blære grønt lys, da fuld nabo skylder ud i hans toilet.
Og ud af det blå beslutter mit toilet, at det nu er et meget fint fransk bidet(tak til Mie Maja for korrekt stavemåde).
Hvilket resultere i at jeg får meget koldt toilet-kumme vand lige durk op i nuggaboris og tisfrikadellen.
Jeg har aldrig før rejst mig så hurtigt op fra noget "møbel" i hele i mit liv!

Ubehageligt! Kan jeg godt sige dig! U-B-E-HA-GE-LIGT!

Jeg må fra nu af heller lytte en ekstra gang, til de lyde fuld nabo laver, inder jeg tager plads på min hvide porcelæns trone!

Jeg har i god kvindelig ånd trøstespist efter dette ubehagelige optrin!

0 kommentarer: