Kigger du forbi?


Kære julestemning, jeg syntes det er på tide du får din røv op af, hvor du nu end sidder, og kommer og opholder dig lidt i min lejlighed og mit liv tak!
Jeg syntes du har været ret nærig i år.
Hvis jeg har fornærmet dig, undskylder jeg.
Kan vi ikke godt prøve igen?
Det var da så hyggeligt sidste år.
Jeg har enda pyntet op, og der er lys på juletræet, det var der ikke sidste år, det var lidt for dig skyld, jeg håbede du ville kunne lide det.
Jeg savner dig.
Vi kunne pakke julegaver ind, og se en film, læse en god bog og drikke julete.
Jeg har enda fået nyt hår, eller det passer ikke, det er det samme hår, men det er blevet klippet.
Jeg syntes virkelig jeg prøver at gøre det så hyggeligt for dig, her i mit lille hjem.
Se jeg sender enda kærlighed til dig




Kigger du forbi?

0 kommentarer: