Sneaky sons of bitches!!


Nu har jeg regnet den ud!
Jeg har regnet ud, hvordan folk kan holde ud, at arbejde i et supermarkede!
Det slog mig i dag, da jeg tossede forvirret rundt, og gik lidt i panik over at jeg ikke kunne finde æggenudler.
Og bum så slog det mig, det er derfor de kan holde det ud.
De leger en lille syg leg efter lukketid.
De flytter rundt på tingene, de går og flytter dem nok til, at man ikke kan finde dem, men ikke nok til, at de er i den anden ende i butikken.
Lige nok til, at du føler dig lidt dum, når du finder det du ledte efter, men ikke langt nok til man spørger om hjælp, for hvis man skal det, skal de jo arbejde mere ikke.

Sneaky sons of bitches!

Ud over at tænke store tanker, har jeg gjort alt hvad der står i min magt, til at få mit hjem til at lige det det ikke er.
Et hjem hvor der bor et rodehovede, der er så optaget af sine bøger og sit hækletøj, at alt andet bare lander hvor det lander, og støvsugning + rengøring er en by i Rusland.

Så nu ligner det(næsten) et hjem, hvor der bor en okay tjekket kvinde på snart 22, der virkelig går op i sit hjem, og holder det som et slot.
En kvinde der virkelig har et socialt liv der siger sparlotto, og som bestemt ikke bruger over halvdelen af dagen i sengen.

Jeg håber inderligt at mit hjem kan narrer min gæster i morgen, til at tro at jeg er en tjekket snart 22 etc. etc.







DE KAN LI MIG FOR DEN JEG ER, DE KAN LI' MIG FOR DEN JEG ER, DE KAN LI' MIG FOR DEN JEG ER.....

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Jeg elsker dig for den du er