ALT FOR GAMMEL


Der er blevet grint, snakket, drukket, krammet, kysset, spist, genopfrisket, sunget og hygget.

Det har været en rigtig hyggelig sankt hans.
Bare lidt kold, men det gør ikke noget, når man følte sig god tilpas, gæsterne var glade og syntes maden var god, stemningen fantastisk og grinende oprigtige.
Det blevet enda snakket om, at det skulle gentages til Havnefesten.

De var vilde med min lejlighed, den blev kaldt sommerhus agtig.
Så min mission om at få den til at lige et sted, hvor en okay tjekket 22 årigede, med et fantastisk socialt liv, og ordensans boede, må havde været vellykket.

Jeg er træt på den der helt fantastiske måde.
Jeg har det rart.

Nanna min veninde  mødte nogle af hendes venner, som de kune få et lift med til odense, så de kom med her op, da Nanna og Laura skulle hente deres ting. og en af drengene spørg hvad jeg laver til hverdag, jeg siger jeg er hjemmegående, så laver han store øjne og siger: "så er det derfor du er så god til at lave mad!" jeg følte mig rigtig gammel lige der.
Og jeg følte mig også rigtig gammel, da jeg var den enste der syntes at musikken på stranden var for høj


0 kommentarer: