Update

Der blev ringet til forbrugerrådet i dag.
De sagde at de har oplevet den slags problemer med Fona før, men at det er dem, der skal lave min Mac GRATIS da den kun er 1 år og 3 måneder.!

Jeg er glad for medholdet, men frygter lidt, at jeg skal til at kæmpe en kamp med Fona for at få dem til at lave den.
Det kommer sikkert til at tage lang tid, men så længe jeg får min Mac lavet er jeg lidt glad.

Der er blevet ringet til Fona, og de fik et ultimatum, lav min Mac, ellers bliver der kørt en sag, Manden ville skrive deres beslutning i en mail, i morgen.

Der er også blevet ringet til appel og de er blevet gjort opmærksomme på at Fona får det til at lyde som om, det er deres politik ikke at ville lave harddisken.
Appel Damen blev meget glad, og sagde vi bare skulle ringe hvis der var flere problemer med Fona.


0 kommentarer: