Lille update

Et lille update på mit Mac-Helvede.

Fona ville godt lave den, meeen jeg skulle selv betale 3100 kr for det, de syntes ikke reklamationsretten dækkede en ødelagt harddisk.

Jeg har ikke liiige 3100 kr at smide efter min Mac, så sagde nej tak til deres "tilbud".

Skulle som sagt lige bruge nogle billede fra den backup jeg tog i juli. Men der har harddisken allerede været så underligt, at backuppen ikke kan bruges til en skid, så jeg har lige mistet 7 måneders billeder og musik.
(Jeg er ret ked af det, det sucks)

Så tænkte jeg lidt, nu kan det da virkelig ikke blive være.
Men jo!
Fona havde skrevet en mail til min far om at min Mac kunne hentes inde ved dem.
Og de skulle havde 350 kr for det de havde "lavet" på dem.

Jeg er super sur, og super ked.
Min fødselsdagsgave fra mor og far bliver heldigvis, at de nok skal ordne min Mac, det skal jeg ikke tænke på.
Det er jeg glad for, jeg syntes ikke ting er særlig festlige pt.

0 kommentarer: