Hm.

Så var naturen ellers lige blevet så fantastisk forårsliderlig. Og  BANG så er der sne igen.
Jeg har ikke noget i mod sne, jeg syntes bare vi har fået nok af den for denne vinter.
Jeg syntes lige det var så hyggeligt med alle de små fine vintergækker og erantis(ser).
Jo jo jeg ved da godt, de er lige under alt det frossene vand, men det er bare ikke det samme vel?
Og så er det så hulans koldt.
Men på den anden side har man en undskyld for bare at kravle i uldtrøjen og sokker, under dynen, en god kop te og en rigtig god bog.
Hvilket jeg lige har gjort, dog minus te, jeg har drukket ret meget te ude ved Ninna og Brian i dag. Det var btw en utroligt lækker brunch !

Ellers var filmen i går rigtig god, ikke dybtegående eller på højde med blå mænd, men god.

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Hvad så du? (Med hvem?)