Bedste sms!?


Ej det har jeg slet ikke fortalt!

Daniel var jo på besøg i går og alt det der, mega hyggeligt.
Vi sidder og snakker, og så brummer min mobil, jeg kigger, og det er så en sms.
Den var fra et nummer jeg ikke kendte, og der stod kun "Hej".

Jeg,mig og min noia begyndt at få ideer og det ene og det andet. Så jeg ville lige tjekke nummeret på de gule sider(hurra for dem var).
Jeg når kun lige og loade siden, så ringer min mobil. Og det er så det her ukendte nummer. Jeg beslutter mig for at være sej og modig og tage den. Jeg mener, hvis det var en voldtægts mand, kunne han jo ikke forgribe sig på mig gennem telefonen vel?

Nå men jeg tager så telefonen, og siger med min lille noia stemme "Hej?" Og den stemme jeg hørte var nok den sidste jeg havde regnet med ville ringe, eller ville havde skrevet sms'en.
Det var min farmor. Det skal lige siges at hun fylder 70 til marts, og aldrig har kunne finde ud af det med mobiler før, derfor min undring.

Nå men det viser sig at hun har fået en ny mobil, og at min fætter Rasmus har været ude og sætte den op for hende.
Han havde dog ikke lært hende at sms'e. Næh det havde hun helt selv fundet ud af, dog kunne ikke regne ud hvordan man lavede mellemrum. Det fik jeg hende så forklaret, og hun syntes det gav fin mening. Vi afslutter samtalen, og jeg er stadig ret waw over det. Så skriver da lige til hende, at jeg godt nok syntes hun er ret sej.
Der kommer utroligt hurtigt svar tilbage: "ja, i lige maade".





Famse in da houz!

0 kommentarer: