Jeg overskuer egentlig ikke liiiige at far han skal på alt det kursus jazz. Det er mere konceptet med at være alene hjemme med mor jeg ikke overskuer, men det anede lyder meget pæner.
Jeg overskuer heller ikke at jeg skal havde ny behandler, det bliver nok en gang i den her månede.

Jeg er nok lidt inde i en periode hvor jeg syntes alt går ret skævt, og jeg tror det skyldes at jeg ikke rigtig kan overskue alt det nye. Far bliver måske fyret på tirsdag oven i hatten. jep.
Jeg har nok ret meget brug for at folk rækker en hånd ud så jeg ved de er der. Det er ellers oftes mig der skriver, det plejer  jeg heller ikke at havde noget i mod, men lige nu kunne jeg godt havde brug for at verden viste den var der for mig. Det lyder yderst ynkeligt og deprimerende, det er det faktisk ikke rigtigt, det vil min angst dog super gerne havde at det var, men der må jeg "desvære" skuffe den.

0 kommentarer: