Der er mange måsker i Danmark. 
Måske får vi ny regering, efterlønnen bliver måske afskaffet, måske er den økonomiske krise over, måske ikke osv osv osv.  


I mit liv er der også en masse måsker. 
Det største måske lige nu, skyldes at en tror rigtig meget på mig, og syntes jeg har lavet noget der er godt. Hun er super rar, og arbejder hårdt for at dette måske bliver til en virkelighed.  


Det store måske er som følgende:  Jeg får måske udgivet min artikel og angst og ocd. 


Der er super meget der lige skal gå rigtig før jeg måske gør. Jounalister skal syntes den er god for det første, at den kan bruges, at emnet er oppe i tiden, og at de tror på at det interesser folk.  


Igen der er en masse måsker der skal falde på plads, men jeg syntes stadig det er ret sejt.  


Ud over det, er vores ringeklokke begyndt at være underlig igen, den har lidt sin egen mening om hvornår der skal ringes og hvornår der ikke skal. Det er yderst alternativt.  


Og der er nu et par der har gjort mig opmærksom på, at der ikke er noget det hedder måsker, og ja det ved jeg godt, det klades en intern joke.

0 kommentarer: