The scrapbook of you and me

Billederne er på ingen måde i rækkefølge, det overskuer jeg nemlig ikke.
Men men men, lige med et er alt samlet på et sted, og det får mig til at smile uendeligt meget!







































Jeg er Sarah, jeg er Louise
Jeg er Pc, jeg er en Mac
Jeg kan synge, jeg kan snakke
vi kan begge lege skjul.

For selvom der er forskel på os to
Så er vi gode venner kan I tro.

Jeg har brunt hår, jeg har rødt hår
Jeg har lejlighed , jeg har et hus
Hvis vi spiser sure æbler
Får vi bege mavekneb.

For selvom der er forskel på os to
Så er vi gode venner kan I tro.

Jeg er ikke glad for katte
Edderkopper gør mig lidt for skræmt
Men når bare vi er sammen
Er det ikke nær så slemt.

For selvom der er forskel på os to
Så er vi gode venner kan I tro.

Jeg er høj, jeg er en lille
Jeg synger højt, jeg synger dybt
Men når man kan lide at synge
Betyder det jo ikke en dyt.

For selvom der er forskel på os to
Så er vi gode venner kan I tro.

Jeg kan bedst lide jazz med saxer
Jeg kan bedst lide popmusik
Så vi synger begge slagser
Så´n omtrent hver anden gang.

For selvom der er forskel på os to
Så er vi gode vener kan I tro.

Facebookvenner siden 2008 hvis nogle syntes det er interressant.

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

I pretty much cry now.