Jeg kom til at smile ret meget

Sarah siger: 
well, well, well <3 

Louise siger: 
well well well hvad 

Sarah siger: 
kender du den sang, hvor en dame, synger sådan "well, well, well" 
Hun har lidt Duffy stemme 

Louise siger: 
nope 
tror jeg ike 

Sarah siger: 
æw 
Jeg gad godt høre den lige nu! 
Men jeg kan ikke huske hvad den hedder 
eller jeg aner det ikke 

Louise siger: 
kan du huske mere af teksten 

Sarah siger: 
nøh, overhovedet ikke : / kun lige dét der well 

Louise siger: 
er det en hurtig eller langsom sang= 

Sarah siger: 
cool 
midt i mellem 
mest hurtig 
tror jeg 

Louise siger: 
jeg ved slet ikke hvad det er for en 

Sarah siger: 
p3 elsker den vist nok 
det er ret ærgeligt, jeg ikke kan huske denm 

Louise siger: 
mun ikke den ligge på p3 som et link så 

Sarah siger: 
Jeg ved det ikke, men meget godt bud > 

[snak om lidt andet] 

Louise siger: 
lille ven det er duffy der har lavet den sang, og den hedder well well well<3 

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Det var så sjovt!! :D <3