Jeg gik og fik en ustyrlig lyst til at gå en tur. Så afsted jeg gik.

Man kan godt lave pæne ting i sneen, det kan jeg også, bare ikke hjerter, det fungerer ikke, men jeg prøvede!


Sarah og Louise forevigt<3 

Men det var rigtig rart at gå en tur, og koldt. Og flot! Det er bare hulans svært at tage villeder i mørke, men igen jeg prøvede!


Jeg burde finde Mort frem, og få læst lidt i ham, og så sove. Jeg skal jo (igen, og heldigvis<3) ud til farmor i morgen aften(altså lørdag). Mor og far skal ud og ryste de rustene træben(eller de kan jo ikke ruste, men jeg syntes rådene lyder så forkert) til en julefrokost. Så farmor og jeg holder vist vores egen. Eller det ved jeg ikke om det er. Men vi skal havde god mad, det er i hyggeligt selvskab, og der er julete, og jeg kunne godt havde mistænkt hende for, at havde fundet på en tæske lækker dessert! Så det er det tætteste jeg kommer på en julefrokost. Ej okay det lyder jo på en måde lidt trist ik? Men det er det slet ikke! Jeg er nok ikke et julefrokost menneske, kun med familien, og siden det er lidt alternativ i foreholdene blandt menneskerne, er det et par år siden vi har holdt noget sammen. Og når man ikke syntes det er så fantastisk at drikke sig fjollet i snaps, og spise alt for meget, og let bliver utryg, når det er alt for store forsamlinger, så er julefrokost med ens farmor altså helt perfekt. 
Jeg burde finde på en værtinde gave.

Ej hvor er det åndssvagt, når jeg sidder og læser det der med julefrokost, så bliver jeg helt bange for at, folk syntes jeg er en taber der  ikke har nogle venner. Hvis det var en hvilken som helst anden person der havde skrevet det, ville jeg havde ondt af dem. Hvor er det dog dumt. ØV! Det kan jeg ikke rigtig lige forholde mig til. Måske er det fordi jeg er inde i en periode, hvor jeg har det lidt svært med den jeg nu en gang er. Det er lidt noget rod ik? For jeg er jo også glad nok og alt det der. Ha hvor er det forvirrende.
Jeg tror det er tid til at finde ham der Mort frem, og tænke på noget andet!

0 kommentarer: