Jeg er lidt nedderen. men det er nu ikke derfor jeg lige skriver en blog. nej nej hør her!

jeg havde jo bestil et masse fra asos, og på den der ting mail stod der de havde sendt den afsted den 10 november, men da det blev den liek 25 havde jeg ikke modtaget den endnu, så jeg skrev en mail og forklarede det hel, og de blev pisse kede af det, og ville sende en ny afted med det samme. så her den 30 modtager min mor og far en seldel fra posten om at den lampe de har købt på qxl er ankommet på posthuset. far går ned med følgeseddlen for at få lampen udleveret. men det er ikke den pakke han får, det er en fra asos!?

Remli mærkeligt for det var jo ikke det der stod på føgle sedlel vel? nå tænker han, og kommer hjem til mig med den. da jeg åbner den vises det sig at det er den fra asos de havde sendt afsted den 10. UNDERLIGT!

Mor går ned samme dag og forklare hvad der er sket. og hende postdamen bliver skid sur. Og man kan jo ikke få udleveret en pakke uden følge sedel vel?

Ork jo. mor sagde bare vores adresse som postdamen jo ikke viste om faktisk var mors. så fik vi lampen. okay fedt, men latterligt man bare kan få udleveret en pakke ved at nævne en adresse og et navn, og slet ikek vise en følgle sedel!

så i dag da jeg modtager gaver fra Fnug og mit vækkeur, er der en til pakke fra asos jo, og ja nu står jeg med den, og det er mig der skal betale for at sende de tilbage, og det er ikke en gang min skyld jeg har blevet nød til at skrive en vred mail til asos, det er post danmark der har haft den liggende i heeeerre lang tid, uden jeg har fået min føgleseddel så jeg kunne få den.
jeg anede jo ikek en gang den var kommet til kerteminde

Jeg er skide sur over det! fuck det er lamt! argh!

0 kommentarer: