FUUUUUCK jeg har ondt over alt!
Var i Odense fra fredag til lørdag.

Fredag var jeg hos Ida i hendes nye lejlighed. Og OMG den er bare for fed :D
Godt nok på 5. sal, og jeg var like døden nær da jeg havde fået kæmpet mig der op.
Men fuuuuck den er fed:D
Vi sad lige og snakkede lidt, og så var det ned og shoppe. *Host**Host* fik brugt aaaaalt for mange penge -.-'

Og mega sjovt, da vi kommer væltende ud af messenger er der en der siger med den sødeste stemmer: Gud hej Louise. Jeg venner mig om og der står Noahs mor. Jeg er like total forvirret, for Noah var jo inde ved hans mor, så hvad lavede hun inde i odense? xD Men hun var lige inde og shoppe lidt nyt tøj.

Og så var det i veramoda(eller hvordan fuck det staves) for ida skulle finde hendes nytårs kjole. Men de havde ikke en der var pæn nok så vi tog billeder i stedet xD


Så skulle vi liiiige tage genvej til H&M og så kom Ida i julestemmning<3



Så var det på mac D, og op og spise efter en omgang omg jeg går død på trappen.
Og så var det ellers tid til at lege 2 blondiner der skulle samle en seng xD
Vi fik faktisk ordnet pænt meget sys jeg. hun mangler næsten kun lige at få sat de der ting op til hendes tøj :D

Så kom Noah og hentede mig<3

Så sov vi, og kl 17 lørdag kom far og hentede os, og vi er lige blevet færdige med at fejre min mos føs'dag.

Og omg jeg er syg, og træt nu xD

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hehe hvor er du sød skatten.. og butikken hedder altså ikke messenger ;)

den hedder message ;)