I dag har været

I dag har været mange ting.

Den har været at få nye ret fantastiske sko af mor og far! Og få vabler af dem.
Indrømmet jeg er ikke god til sko der skal gåes til, måske derfor jeg ellers normalt går i All-Stars.


Den har været at spise den bedste sandwich jeg nogensinde har fået til dato agtigt.
Det var en laber sag med polled pork, jeg er STOR fan!


Den har været pink sund sodavand, der overraskende nok smagte godt.
Ikke kedelig danskvand, men hindbær/solbær.
Ingen kalorier <3

Den har været en hygge fugl, der syntes min mac var det bedste sted at nappe sig en lur.
Og det var ret ligegyldigt, at jeg syntes det kunne være sjovt at bruge tasterne.

Den har også været hygge ved farmor.
Med kage og te.
Og ikke mindste en knald flot udsigt!


Og den har været at færdig gøre årets første julekort.
Og føle man virkelig har styr på livet, fordi man er i god tid.


Og nu er den natmad, sorte fødder af nye sko, og hygge med tv og bog.


0 kommentarer: