Undskyld, men er det et godstog De køre på?

Det har være en dag smæk fuld af oplevelser og forkælelse.
Det har været balsam for sjælen!
Jeg ville inderligt ønske at jeg hvade været så smart at tage lidt billeder i løbet af dagen, men når man rigtigt hygger, så glemmer man det på sin vis lidt.

Dagen startede med hygge i sengen under den varme dyne sammen med Trille.
Efter langsom start blev der fuld fart over feltet.
Først i genbrugsen og sige hej til farmor.
Hun havde taget min nye trøje med, og den er virkelig fantastisk!

Så et smut i på posthuset og købe gækkebrev til Mads, i brugsen og købe påskeæg.
Så lige en tur i bageriet og hente kage.

Så var det blevet tid til at bestige mount everest, og op på besøg hos Louise og Jonas.
Ca. 10 timers hardcor hygge og forkælelse.
Det var fantastisk, lækker mad, lækkert selvskab, lækker lejlighed, lækker katte.
Som sagt balsam for sjælen!

Efter ca. 10 timers blasam gik turen hjem, og det var her dagens åbenbarning indfandt sig.
Jeg har jo som sagt fået en ny cykel, og denne cykel er en gammel cykel, og den har dynamo <3
Dog lyder den som et meget knagende godstog når man slår dynamoen til.
Det er virkelig godt jeg ikke skal være en cyklende ninja!

Da jeg kom hjem efter nedstiningen af mount evervest tjekkede jeg min postkasse, og der lå den sødste gave fra Rakul.
Hun havde for noget tid siden vist mig en te side, der hedder tante te, og jeg var blevet vildt forelsket i en te der hed Snehvide te.
Som i nok har gættet var det så'n en der lå i min postkasse <3



Så nu vil jeg tuller ud i mit køkken, lave mig en kop te og spise de mariehøne chokolader jeg har fået af Louise <3

0 kommentarer: