Godmorgen "mor", og fuck dig!

Trille startede "morgene" med at komme og hygge i sengen sammen med mig.
Da hun blev træt af det, sagde hun fuck dig mor og væltede fugleburet, med fuglen i vel og mærke.
På en eller anden måde kom Monse dog ud, og der er ikke sket noget med hende.
Jeg var dog ikke så glad for den omgang oprydning der ventede mig



Efter irriterende rengøring, der mest føltes som en forsøg på, at fjerne Sahara for jordens overflade, fik vi besøg af Jonas og Monica.
Det var virkelig hyggeligt!!!
Monica og jeg fik lavet Valtentins kort, selv Trille fik lave et til Monse, og det blev flux hængt op på hendes legesnor!


Monse blev virkelig glad for kortet(der stod btw " Glædelig Valentinsdag Monse, kys Trille)
Det blev spist med det samme!


Ellers blev der i Monses tilfælde chillet på Jonas's finde hat!


 Eller på Monicas skulder



 Trille brugte dog mere tiden på at drukne sig selv i et vandglas(måske drak hun bare, ingen ved det)


Og lige nu i dette sekund sidder jeg og overvejer om jeg skulle tylle en varm kop kakao i fjæset, eller bare gå i seng. Det er godt nok et svært valg, jeg er både træt og kakao tørstig.

0 kommentarer: