Forkæletmøgunge.dk


Jeg er uden tvivl en forkælet møgunge.
Og ja, jeg skammer mig nogle gang over det.
Min macbook var jeg gået i udu, og den var fra 2010, så der var ingen garanti på, og alle mine forsøg på at fikse den selv har fejlet, så næste skridt var at sende den til doktor.

Min far ringer og vækker mig, og indrømmet, jeg blev pisse irriterende (som sagt møgunge). Han lyder btw ret sur, han har den der " Louise du har virkelig lavet lort i den, og du har bare at indfinde dig i (i dette tilfælde) bageriet så hurtigt som overhovedet muligt" tone i stemmen.
Han siger jeg lige skal kommer ned i bageriet så hurtigt jeg kan da der lige "er noget", og jeg spørg jo hvad? Hans svar var " der er bare lige noget".

Jeg ,skide sur som jeg er, hopper (okay det er en løgn, jeg kravlede som en 60 årig) af sengen, og smidder noget tøj på børster tænder, og tuller der ned.
Han siger pænt hej da jeg kommer(min mor var meget beder humør, og giver kammer). Far sige små surt "kom med her", jeg tænker med det samme "fuck fuck fuck, hvad har jeg lavet?".
Han spørger om jeg gider komme hjælpe ham i weekenden, og jeg siger "øh ja okay".
"Fint" siger han,og pejer på skrivebordet og siger " så står der noget til dig der", og hvad er det? EN NY FUCKING MACBOOK PRO!

SOM SAGT FORKÆLET MØGUNGE !

Nu skal jeg lave gavekort til mor og far, de har jo haft bageriet 1 år til den første.
Måske noget aftensmad også?

0 kommentarer: