OMG!

Dagen startede med højt humør og hejst flag.
Jeg ved ikke hvorfor flaget var hejst, men jeg har besluttet mig for, at det var fordi hele byen fejerede jeg skulle havde besøg af Sarah !



Vi springer lige lidt i det, og starter med kage. Gaver kom faktisk først, men nu starter vi med kage.
Vi har handlet en hel masse ind, meget af det er til i morgen, det skal i nok få billeder i morgen.
Men i dag startede vi med at lave kager til i morgen hvor der er VM FINALE OG DANMARK SKAL SPILLE OM GULDET!!!

Jeg fik tæsket noget dej med min håndmikser


Sarah var lidt mere hardcore, og tog den med et piskeris


Der blev leget med frugt farve, og Sarah var sindssygt god til at få det til at ligne is!


Efter vi havde bagt kager, stod den på pandekager, og Trille var virkelig god til at hjælpe !


Vi ville lave brøndby-pandekage, men det blev mere planetpandekager(det lyder faktisk ret sejt)



OG NU TIL GAVEN!

Jeg havde for laaaaaaaaaaaaang tid siden vist Sarah en rød kuffert der var lavet om til en sy kuffert.
Jeg har været dybt forelsket i den lige side, men jeg har også vidst at jeg ikke selv havde evenerne til at få den lavet, og slet ikke at få den lavet pænt.
Min Fødselsdags gave fra Sarah havde jeg ikke fået, for den var ikke en man lige kunne sende, så den havde hun med her over i dag, og OMFG!

SE:

I låget er der de fineste hæklenåle, og saks,tråd,sikkerhedsnål, tråd, fingerbøl osv osv!

 Det kan man måske beder se her


Og nede i er den fyldt med garn,tråd,bånd,nåle og det finste lille fuglehus(det får i billeder af sener)

Og helt nede i bunden, under alt det fantastiske, der er der rødt filt, og navne


Jeg er fuldstændig forelsket, det er en af de mest fantastiske gaver ever!
Lige nu tror jeg at både Sarah og jeg ser frem til en dag i VM's tegn.
Det bliver gooooodt!

0 kommentarer: