Sukker og melklister

I aften har jeg været kreativ, for at aflede mine tanker fra i morgen.

Jeg har lavet fødselsdags gave til min fætter.
Jeg ved ikke hvor godt det bliver, men iden er lidt, en ballon med ting inden i(penge og slik), garn + tapetklister uden om, spring ballon, og så ja.


Problemet er bare lidt, at jeg ikke kunne finde mit tapetklister, og jeg har aldrig prøvet og lave det med melklister. Monse var også så dejlig og hjælpe, først spiset hun mel, og der efter melklister, og til hendes store finale, tog hun lige bad i melklister.


 Nu står den og tører, så i morgen må jeg lige se hvad den siger til det.

Jeg fik også lavet body scrub som værtindegave til min faster.


Den dufter ikke rigtig af noget, men jeg har ikke rigtig råd til duftolier, så den blev lige med sukker, olivenolie og rød frugtfarve.

0 kommentarer: