Jeg fucking tuede(næsten)

Okay vi spoler lige tiden et par uger tilbage.
Jeg er i boghandlen for at købe et fødselsdags kort, foran mig er den men meget gammel dame på over de 90.
Jeg bliver ekspederet, og bliver færdig samtidig med den gamle dame.

Hun spørger mig sødt, og jeg ikke vil hjælpe hende med at løfte hendes cykelkurv ud på hendes rolator, den er nemlig tung, og det vil jeg da gerne.
Da jeg har gjort det kommer jeg i tanke om jeg har glemt at købe et eller andet, kan ikke huske hvad, og går ind og køber det.

Da jeg går hen af gaden  for at smutte igennem bageriet ser jeg før omtalte dame stå ved bageriet, hun spørger om jeg ikke lige gider stå ved hendes rolator, og passe på hendes ting mens hun lige går ind og handler i bageren. Min mor kommer ud i det samme for at hjælpe hende ind, hun er åbentbart en stamkunde, og mor fortæller at jeg er hendes datter, og jeg får svaret at jeg gerne vil stå og passe på hendes ting, imens hun handler med mor.

Da hun kommer hen til døren, hjælper jeg hende ned af trappen, og kommentere på hendes taske.
Jeg tror jeg får sagt noget henad " Ej hvor er det bare en smart taske du har dig der!".
Hun siger med det samme at den må jeg få! Og jeg siger nej nej jeg skal da ikke havde hendes taske.
Og hun siger jo jo, men jo ikke i dag hvor hun har noget i den, og det griner vi lidt af.

Så spoler vi frem til i dag.

Jeg er hjemme ved mor og lave Akontokunder, og da vi er færdige kan jeg se min mobil har haft ringet nede fra bageriet, hvilket er lidt mærkeligt for både mor og far var jo hjemme.
Jeg ringer op og Helle tager den, og siger at jeg lige skal kigge ned, for der er en der har været med en gave til mig.

Mor køre mig hjem, og jeg går der ned.
Og hvad ligger der?
Jo der ligger tasken til mig!


Jeg blev næsten rørt til tårer! 
Det er da det sødeste ever!

0 kommentarer: