Pippi over and out


Nu har jeg fundet ud af, hvorfor jeg lidt hader det der med fester.
Det er ikke festen i sig selv, eller de mennesker der kommer, det er ikke morskaben, alkoholen, latteren, kærligheden, det er intet af det.
Det er fordi jeg ikke kan være en del af det.
Jeg drikker ikke, jeg kan ikke feste til den lyse morgen, jeg har ikke en drøn rar kæreste jeg kan tage til fester med og støtte mig lidt op af.
Jeg er ikke vild. Og det er jo min egen skyld, det er jeg klar over. 100 %.

Jeg er lige kommet hjem,og jeg sidder lidt og tuder.
Jeg blilver så deprimerede til fester.
Jeg bliver så deprimerede over det hele.
Over at jeg heller vil side hjemme med en bog, over at jeg ikke er den der er ude og score, over at jeg ikke drikke mig i hegnet og har en vild ungdom.
Lige nu hader jeg lidt det hele.
Jeg havde virkelig svært ved ikke at bryde sammen i bilen på vej hjem..


Men når det så er sagt, så var det en fin fest. De havde gjort rigtig meget ud af det, lækker mad, live musik, præmie for bedste udklæding(jeg syntes det var for dårligt jeg ikke vandt, det var Slash der vandt) Auktion så Kristian kunne få råd til at fri til Anja.
Så der for er det så irriterende at jeg skal side og tude.
Og skal jeg tage det personligt at jeg var blevet placeret ved det bord med alle de gamle kedelige mennesker?

1 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Jeg synes altså ikke, at du skal slå dig selv sådan i hovedet.
Enten så er man typen, der danser røven ud af bukserne, om man drikker alkohol eller ej. Eller også er man bare typen, der i princippet hellere vil være hjemme. Og ligemeget, hvem eller hvordan man har det er det okay.
Der er ingen, der siger, at man kun er et sjovt/rart menneske, hvis man er til det ene eller det andet.
Det er der altså ikke nogen, der bestemmer.

Selvfølgelig kan du være en del af det, hvis DU HAR LYST. Alkohol er altså ikke noget most for at have det sjovt eller for at kunne slå sig løs og danse. Jo, det hjælper, men det er ingen stopper. Tværtimod er du den heldige, der ikke vågner op med et hovedet, der føles som om, at der har været atomkrig i det i løbet af natten. Og personligt synes jeg faktisk, at det er smadder sjovt at være den ædru og grine af alle de fulde mennesker. Og fidusen er, at når alle andre er fulde kan man sagtens opføre sig fjollet, for folk er alligevel for fulde til at lægge mærke til/gå op i, at man opfører sig fjollet :)

Vild ungdom? Det er jo overrated. Du siger jo selv, at du hellere vil sidde hjemme, så lad være med at tænk på, hvad du tror andre, synes er mærkeligt eller ej.
Hvis du hellere vil sidde hjemme, så er det helt okay, at have den følelse. Det skal du ikke slå dig selv i hovedet over, frk. Langstrømpe :)