Hard times


Jeg er lidt i en sindsstemning, der indbyder til en god lænestol, en kop te, og Tina Dickow snigpremierer.
Jeg har dog lige pt kun Tina Dickow snigpremierer.
Jeg overvejer at flytte min standerlampe, men ved ikke om jeg mentalt kan klare det, så jeg har i stedet( faktisk lige i dette minut) sat en lampe i vinduet, men det fungerede heller ikke, så det dropper vi alt om.
Tilbage i sofaen med Tina Dickow snigpremierer, og tic-tac.
Når jeg får råd, skal jeg så meget havde det album.

Det er ret øv når man kan, at ens sindstilstand er ved at vænne til det dårlige,.
Jeg orker på ingen måde at de rejser i morgen. De har sagt til de ansatte,
at de bare kan ringe til mig hvis der er nogle problemer, for det er da okay med mig ik?
Det må det jo så bare være, de har ligesom sagt det.
Det føles som om det hele er lige ved at vælte.
Det der med snart at blive ældre, det orker jeg ikke.
Og jeg orker slet ikke, at det er første gang siden jeg flyttede hjemme fra.
Orker ikke jeg skal vågne op alene.

Jeg har ondt, jeg er ynkelig, jeg er træt, jeg er bange, jeg har intet overskud og jeg skal op kl 5, så jeg burde virkelig gå seng, men det er ikke så tiltalende lige nu.

0 kommentarer: