Dyrehospital i marton


Nogle dage bliver bare ikke om man regner med.
Da jeg gik ned i bageriet kl halv 10 i morges, havde jeg ikke regnet med at jeg 4 timer sener skulle side i min lejlighed, total udkørt oven på en tur til dyrehospitalet og en 4-5 angstanfalds eftervirkninger i kroppen.

Felis(læs min kat) har været væk i et par dage, hun kom hjem i går, mega dehydreret og underlig, det var slet ikke blevet beder i morges sagde mor(læs: kat bor hos mor+far), så vi blev nød til at på dyrehospitalet. Dyrehospitalet ligger i Odense, jeg kan ikke lide Odense, overhovedet.

Jeg fik et par angstanfald på vej der ind, og et par der inde + en omgang øv-mave, men nu er Felis indlagt dehydreret, med for høje nyretal, forhøjt blodsukker og for mange hvide blodlegmer(fuck stavefejl lige pt er jeg for nedkørt til at tage mig  af dem)
Det hjalp jo heller ikke på det hele at Odense havde besluttet sig for at afholde marton i dag. Det ligner fadme ikke noget når jeg skal der ind, og så for første gang i over et år!

Nu skal jeg havde noget mad, tude lidt mere og sove.
Jeg magter ikke hvis hun skal gå hen og dø, slet ikke.

0 kommentarer: