Lidt ude i lianerne


Hvad sker der for man sidder og tuder over Dirty Dancing?

Jeg tror lige lidt jeg med den udtalelse også fik afsløret at jeg er lidt ude i lianerne.
Jeg går fra og havde max meget styr på det hele, og være totalt oven på, til at sidde og tude(også over andet end Dirty Dancing ), og lidt føle af jeg, min verden og min krop er ved at falde total fra hinanden.

Jeg ønsker mig en body scanner, så ville man godt nok slippe fra mange bekymringer.

De næste par dage står på:
OL i kæmpe handletur
OL i a-kontokunderting hjemme ved pappa b og mommy b
OL i hovede rengøring
OL i madlavning(næsten)
OL i Havnefest 2012(næsten, det lyder bare godt at sætte OL foran alting)
OL i middagslur
OL i mangle på overskud
OL i stress

Ellers undrer man sig kraftigt over, hvorfor man drømmer at Stig Tøfting lige kommer et smut forbi ens lejlighed, stang stiv, og starter med lige at gå ud på ens badeværelse og pisse i bukserne og sige hej til ens fugl, og afslutter med at gå ind og overbrække hele ens seng.

0 kommentarer: