Farmor, en teenager?


Jeg var ude ved farmor og hygge med håndbold, og melodi grand prix.

Under håndbolden(som jeg var meget optaget af), høre jeg bib bib lyde over fra farmor der sidder med sin mobil(ja ja farmor er en moderne en af slagsen).

Indrømmet tænker jeg med det sammen: " åh nej, nu har hun lavet om på indstillingerne, og kan ikke finde ud af sin mobil".

Så jeg spørger hvad hun laver, og hun svare som om jeg er komplet dum: " jeg spiller da et spil, det kan jeg så godt lide, det er så sjovt".

Jeg tænker lidt, okay, den havde havde jeg ikke lige set komme.

Men det stopper ikke der, da melodi grand prix er gået i gang, begynder farmor at kommentere på hvem af de mandlige deltager, der ser godt ud eller ej(det skal lige siges farmor er 71).
Jeg troede ældre mennekser gik i barndommen, ikke min farmor, hun er gået tilbage til hendes teenagesår.
Jeg elsker farmor <3

0 kommentarer: