At "rede" firmaet


Jeg er lidt af en bundskraber i dag.
Så træt så træt så træt.
Det er faktisk hårdere at være super-woman end man skulle tro.

Kl halv 3 i nat, ville jeg lige ned og hente noget smør, og måske et pølsehorn + et par te-boller i bageriet.
Jeg kommer ind i baggården, og ind til et komplet mørklagt bageri.
PANIK.DK
Min far burde være begyndt kl 01:20 der nede. Men der er mørkt,lukket,slukket.
Tomt.

Jeg ringer til i min far, der er intet svar.
Efter at jeg har ringet non-stop i omkring 5 min på både mobil og fastnet, tager far endelig telefonen.
Han havde ikke hørt alarmen.

Hu-hej og vilde kaniner.

Han siger han kommer så hurtigt han kan, og jeg begynder at tænde ovnene, tage dej ud, sætte op, alt det jeg kan finde ud af.
Totalt stress.
Men jeg kunne heldigvis tage hjem da Casper kom.

Jeg ved ikke hvordan de gjorder det, men på magisk vis, var alt brød klar da der blev åbnet kl 6.


0 kommentarer: