Farmors ord er lov


Jeg er blevt syg.
Jeg har fået en virus siger min farmor, så det har jeg, for farmors ord er lov. Det ved alle der er mødt farmor.
Det er dog kun når det gælder sygdomme.

Min største angst er at kaste op, og det gjorder jeg torsdag.
Min angst er stadig oppe og køre over det.
Og efter som den virus jeg åbentbart har, give kvalme og svimmelhed + ordenligt syg rumlen i maven, er jeg konstant bange for at kaste op = min angst flipper endnu mere.

Det er ikke lige det mit overskud har brug for.
Jeg er i forevejen ved at få et nervesammenbrud over før omtalte bageri, som et styks mor og far har besluttet og købe.
Min hjerne og jeg kan ikke vænne os til det. Vi køre max ned på det.
Jeg er ked,sur og tvær hele tiden. Jeg har ikke overskud, og kunne godt bare side mig ned og tude dagen lang.
Mine forældre er lidt blevet væk i regnskaber og kager.
Jeg har brug for mine forældre, det var dem der holder røven oppe på mig. Dem der gjorder jeg kunne klare at flytte hjemme fra.
Nu har de ikke så meget tid eller overskud. og når de har er det mest bageriet der bliver snakket om.
Jeg savner det gamle rigtig meget. vil virkelig gerne havde det tilbage.

1 kommentarer:

Zanne sagde ...

Varme, kærlige kram og tanker herfra ♥
Kan det ikke hjælpe dig at drømme dig lidt væk - måske til en flodpram, sejlende på en flod i Zimbabwe? Mærk de duvende bevægelser, hør lydende fra den omkringliggende jungle , mens solens sidste stråler rammer vandoverfladen... :)