er det normalt


Åh søndag <3 Hvor har du været henne hele min uge?

Normalt betyder ugedage ikke ret meget for mig, det gør de ikke når man ikke arbejder osv.
Men i dag, har jeg været i søndags humør(så er det jo okay heldigt, at det er søndag ik?).
Jeg har fået hæklet, støvsuget, spist,badet,prutte og bøvset. Solen har varmet sjælen, og Monse har været en drillepind.

Han er overbevist om, at jeg syntes det er helt okay, at han prøver at hive tasterne af min mac, og når jeg så vover at bruge mit tastatur, så danser han rundt, og napper blidt i mine finger.
Det helt nyeste er at lave tovtrækning med et stykke køkkenrul.
Jeg ved ikke om jeg skal være bekymret over, at min undulat opføre sig mere som en hund/kat, end en fugl.
Pt er den ved at fange teksten og musen på skærmen, når den bevæger sig, og hopper truende rundt på tastaturet, for at jeg skal jagte ham med mine finger, er det normalt?

Er det ikke bare smadder dejligt at få så meget ubrugeligt viden om min fugl?
Nu blev din søndag komplet, kan du mærke det?

0 kommentarer: