Ære være makrel i tomat


Der var spænding på den gode måde
Der var glæde og grin
Der var snak og sang
Det var kogebøger og mad
Det var småkager og gifler
Der var tv og musik
Og sidst men ikke  mindst en røv fuld kærlighed!

Tak til Rebecca for en super hyggelig dag, og jeg er ret glad for hun var så vild med min lejlighed.

Der var også møde med kommunen, og en ny sagsbehandler.
Hun virkede sød, og lovede lige som alle de andre at jeg skulle havde en mentor.
Hun sagde det nok ville blive efter onsdag i næste uge.
Det blive spændende og se om det bliver til noget.

I morgen kommer Ida, det glæder jeg mig til.
Jeg har ikke set hende i over et år, det virker ikke som om det er et år, mere som om et live var i sidste måned, det er lidt funky på den gode måde.




Jeg er også okay træt, bare lige apropo ingen ting






0 kommentarer: