HOLD KÆFT! sagde præsten

Søndage = barndåb, med et styks banden præst i kirken,det er åbentbart helt okay at sige hold kæft, som en del af ens prædiken. Jeg er ikke synderligt kristen, men alligevel blev jeg stødt, hvorfor ved jeg ikke. 
Dog har den præst aldrig været min kop te. 

Og igen blev min Emma Gad grundvold rystet, nogle folk ved bare ikke hvordan man skal opføre sig. 
Jeg føler mig som en gammel dame, der sidder med sin stok og brokker sig over at ungdommen ikke kan finde ud af at opføre sig. 

Imorgen tror jeg lige jeg skal tage mig sammen til at male kommoden 2. gang. 
Jeg glæder mig til at lejligheden er færdig, og så alligevel ikke. 
Jeg er lidt bange for at sove der nede alene, så håber jeg kan finde en der gider crashe der den første weekend. 
Det bliver også underligt, at det bare vupti bliver hjem hjem, og at hjem ikke mere er hjem hjem. 


Det er underligt. 



0 kommentarer: