Man who run in front of car get tired.

Jeg er ikke det festligste gemyt i dag, det indrømmer jeg gerne. 
Verden går mig på, jeg er ikke glad, jeg er helle ikke helt vildt ked. 
Jeg kan bare ikke lige finde min plads her hjemme eller inde i hovedet. 
Jeg er sur og tvær, træt og opgivende. 
Jeg misforstår alt hvad min mor siger til mig, og hun er også træt, så hun bider af mig. 
Hun gider ikke høre på mit brok over hvor jeg har ondt. 

Jeg kan ikke få mig selv til at forklare hende, at når mere jeg brokke mig over en fysisk smerte, brokker jeg mig faktisk over hvor ondt har jeg i sindet.
Jeg ved det ville gøre hende ked.
 

Jeg kan ikke holde mig selv ud, og syntes det er yderst irriterende jeg ikke er nået længer i livet. 

Sagde undskyld til min mor over jeg var så'n lidt, hun virkede bare sur. 


0 kommentarer: