Gammel og firkantet


Øv-ve-ha!

Jeg sidder og er en gammel og firkantet tante.

Læste en blog her inde, hvor en havde taget hjem fra arbejde pga tømmermænd, men så var taget ned til en veninde her til aften.
Det syntes jeg altså slet ikke man kan tillade sig!

Hvis man tager hjem fra skole/arbejde pga sygdom/tømmermænd eller what ever, så kan man altså ikke rende rundt til venner, tage i byen, gå ud og shoppe( jo hvis det er fordi man ikke har mad i huset, kan man godt gå i netto), eller hvad det nu er man vil.

Så kunne du godt havde blevet på/i arbejde/skole!
Hvis du kan rende rundt og skabe dig tosset, så kan du også passe dine ting.

(psykiske sygdomme er lovligt undskyldt, og nej det er ikke fordi jeg selv er psykisk syg, jeg kunne aldrig finde på overstående)

Måske er det bare mig der er gammel og firkanten, men jeg syntes det er forkert.

_______________________________________________________________

Onkel Jim kommer i morgen, det glæder jeg mig rigtig meget til!
Jeg tror ikke jeg har set ham i et år.

Jeg er næsten færdig med mit første par hæklede sutsko, så jeg kan snart begynde på dem til Mimi :D

Nu tror jeg ikke jeg har mere at brokke mig over.


0 kommentarer: