Meget sort mand

Her efter aftensmaden, gik mig og den der familie der bor i huset, + hund, tur i skoven. 
Og i starten af skoven(eller slutningen, det kommer jo an på hvad side man kommer fra, i dag var det i slutningen) ligger der et par huse. 
Så ude i en have, der var foran et af de der huse, gik der en meget sort mand(ja nogle ville kalde det en neger), og hans datter og ordnede haven. 
Jeg vidste ikke en gang der boede sorte mennesker i den skov, så jeg blev ret meget " WOW sejt!"(der sker ikke så meget her omkring). 

Den meget sorte mand, blev meget begejrestet for den der "+ hund" vi havde med, og udbryder: 
" DU ER DEN ENSTE HUND DER MÅ KOMME OG SKIDE PÅ MIN GRASPLÆNE, OG DET MÅ DU TIL HVER EN TID!" 

Det er i min verden, en ret stor kærlighedserklæring. 

And now for something completely different 

Jeg har lyst til at se Titanic, men den kan jeg ikke finde. 

Og jeg har lyst til at klippe mig kortåret og få nogle big-ass krøller

0 kommentarer: