Hm.

Jeg må indse at jeg ikke er et fiske geni. Jeg fik ikke fanget en eneste, kun er stor torsk aka mig selv.
Jeg vidste ikke orme var vilde med uldtrøjer, men der kan man bare se.

jeg kan konkludere, at jeg ikke er skabt til at syntes fiskerig er fantastisk.
Det var koldt, vådt(regen jeg faldt ikke i vandet) og trivielt.
Og det faktum at jeg lidt døde 2 gange af angst, gjorder det ikke festliger.

Det var dog ret hyggeligt, at blive vækket med kys af ens middagssøvn.
Pixi var kommet ind, vi skulle lige passe hende et par timer, og hun syntes ikke jeg skule brugen dem på at sove, og det kan jeg jo kun give hende ret i.

Jeg savner den der Daniel ret meget, han måtte godt komme hjem. Sarah måtte godt komme til K-town, og det ville ikke føre noet hvis hun tog hende der Mimi med.

0 kommentarer: