Heavy shit

Min største overvejelse i dag går ud på, og jeg tør at sove med vinduet åbent. 
Ja jeg ved det, det er virkelig noget noget heavy shit ik? 

Men hvad nu hvis der kommer en morder kravlende ind af vinduet? 
Ja jeg ved godt at chancen er 1:6.000.000 eller noget ligende, men den er der! 

Ellers har jeg brugt det meste af min dag på, bare at side helt stille og stresse mig selv. 
Jeg burde så'n virkelig gå i gang med, at få lavet politiske spots, men hjernen kan ikke lige få de kreative tanker sat i den retning, selv om jeg virkelig prøver at få den til det. 

Jeg burde tage mig sammen, tage min medicin, børste tænder, kravle i nattøjet og kravle under dynen med min bog. 
Jeg burde ikke lytte til angsten, og burde ikke stresse mig selv, men bare gøre tingene ik? 



0 kommentarer: