Hønsefødder,gulerødder, halsen af en svane

Eller i hvertfald gulerødder!

Jeg besluttede mig her i dag for, at gå en tur i haven, og bare prøve på, at kommer i gang med forsøget: "at komme lidt i bund med køkkenhavens tætte urskov af døde planter".
Jeg fik fjernet alle døde og visne planter, og hvad skuer mit øje så?
Jo mit øje skuer en hel række med gulerødder jeg slet ikke har fået spist. Nøj jeg æregede mig! De så fine nok ud, men jeg vovede ikke at spise dem.
Og mine jordbærplanter har sat så mange udløber, at jeg har fået lov at plante dem ud i et hjørne af haven hvor vi ikke har noget.
Der er slet ikke plads til dem i køkkenhaven. Det syntes jeg meget godt om.

Nårh jo, i går var vi til middag ved Nina og hendes mand. Hun havde stået og kogt suppe, og havde lavet kødboller fra bunden, det var virkelig lækkert.
Det var dog mindre lækkert at komme hjem. For et styks stor hund, havde haft tyndskid i hele stuen og i forældernes seng.
Der stinker stadig lidt af lort her hjemme.
Det er på ingen måde lækkert!

0 kommentarer: