1. Januar 2011.

Øv :(
Min mobil har været okay underlig her de sidste par dage. Den har ikke rigtig acceptere simkortet, som i, den har hele tiden spurgt efter koden. Og nu vil den slet ikke  finde det. Det er skide irriterende, og den er kun 6-7 måneder gamle :(
Nå men hurra for at havde gamle mobiler liggende i hjemmet.

Så må jeg se hvornår jeg har tid til at komme til Odense og få den lavet. Ej det irritere mig virkelig.

Nå men nytårs aften var fin nok. Folk fik festet igennem, drukket, og danset. Jeg blev ikke så deprimeret som jeg plejer, det var rigtig rart. Og det var en super rar og god fest Signe holdte. Hun blev btw mega glad for den flaske tequila jeg havde med som værtindegave til hende. Den var blevet pyntet til nytår og det hele (billede vedlægges længer ned i bloggen).
Man ved det har været en god fest, når man har ondt steder på kroppen næste dag, man faktisk ikke vidste fandtes.

I dag er blevet brugt på at sove, virkelig bare putte under dynen med katten. Hygge med mor og far, set en masse tv, spist en masse ulækkert, og traditionen tro, set skihop. Alt i alt en ret så dejlig 1. Januar 2011.





0 kommentarer: