Jeg ved ikke om der er fordi vi har fået gås til aftensmad og farmor har været, eller om det er fordi far har sat julelyset op ude i haven i dag, eller om det er fordi jeg har været i julestemning hele ugen. 
Men uanset hvad det er, så har jeg haft det som om det var juleaften i dag. 
Det er en lidt funky følelse, jeg kan ikke helt forholde mig til det. 
Og den vil ikke rigtig gå væk, det plejer den slags følelser ellers at gøre syntes jeg.


Og så kunne jeg virkelig godt tænke mig den her



Man kan også få den til knapper og sytråd, jeg syntes det er yderst fantastisk koncept! En bog, til det der normalt fylder alt min plads på mit bord, åh, der er så meget fint inde på den hjemme side, i får lige linket


Jeg kunne købe mig 100 % fattig der inde.

Så er jeg forresten ret så vild, med den bog Kamilla anbefalede, det er den type man er lidt ked af man har læst når man har læst den, for så har man ikke den oplevelse mere, men den er typen der godt kan læses flere gang. Hurrah for Mort!


0 kommentarer: