Jeg ved ikke om jeg har vist det her før? Nå men hvis jeg har undskylder jeg rigtig mange gange.
Men her i K-town har vi en møbelpolster. Og han har vlagt at udsmykke sin garage med vægmalerier.
På den ene side er den malet som et gammelt bondehus, og på den anden er de udsmykket således:


Det får mig til at smile hver gang jeg går forbi den.
Jeg kunne godt finde på at købe det hus, bare for at få den garage. 

Det meste af dagen i dag er blevet brugt på at gøre klar til at far og jeg skal være alene hjemme i en uge. Ud fra min mors måde at klargøre huset osv på, til denne begivenhed, skulle man virkelig tro at mig og min far var komplet hjælpeløse.
Det er vi ikke. Vi har bare ikke de samme meninger om hvad der er rod, og hvad der betegnes som et fuld måltid mad som hun har. Men jeg klager ikke, for der er hjemmelavet pastasalet i køleskabet, og der er blevet købt en hindbærbrus til mig.

    

0 kommentarer: