Det irritere mig rigtig meget, at jeg er gået godt og grundigt i stå med at blogge.
Det er ikke fordi der ikker er noget at fortælle, der er skam masser.
Men alligevel når det ikke her ind.
Så det laves der om på, så vidt det nu er muligt, og i det omfang det nu kommer til at udfolde sig selv i. Forvirret? ja det er jeg også selv. Tror jeg prøver at sige, at jeg vil prøve at blogge noget mere.

Jeg har feks. lige bestilt min vinterjakke, den ser så ledes ud:


Jeg er helt pladask forelsket i lukningen.
Jeg glæder mig så meget til at modtage den.

Timothy var her over i dag. Det var meget hyggeligt, vi bagte ølkage, som jeg ikke har ture smage endnu. Det var vist 3 eller 4 gang jeg bagte den. Men fordi der er øl i, tør jeg ikke rigtig smage. Det er komplet åndssvagt, det er bare lidt bøvlet lige at overvinde den der angst for alkohol. Eller angst er det jo ikke, jeg kan ikke forklare det. Det er lidt lige som når man har overbevist sig selv om at du ikke kan lide en kage, fordi der er valnødder i, og det er kun fordi du normalt ikke kan lide valnødder, men man giver det ikke lige en chance.
Det er som sagt komplet åndssvagt

Sarah kastede lige lidt lys over det med at jeg ikke blogger så meget. Det er jo nok fordi jeg har min fotoblog. Så føler jeg lidt at jeg har blogget, selv om det jo kun er en meget lille bloggning(ej er det noget der hedder det?). Nå men det gav altså rigtig god mening for mig. Og jeg tror hun har rigtigt meget.
Og jeg håber snart vi skal ses igen! Rigtig meget faktisk.
Jeg savner hende.

1 kommentarer:

Sille Katinka My. sagde ...

hov, er den fra topshop? den ligner min. den er virkelig lækker!