Ja det er flot Louise -.-'

Er det noget med, at der er en myte der siger at ens planter bliver beder, flotter og stører, hvis man snakker med dem?
Mythbusters lavede en gang en uddsennedlse om det, men lur mig og jeg ikke har glemt hvad de kom frem til!
Jeg kunne ellers virkelig godt lige bruge det resultat, for jeg har gået og snakket lidt til mine radisser, men slet ikke til min salat( ja jeg snakker med min planter og hvad så?), og mine radisser vokser meget hurtigere end mit salat. Så hvis det nu passer, ville det være ret sejt!

Og ha, imens jeg sidder og skrive det her indlæg, går det lige op for mig hvor dumt det lyder. Jeg tror bare jeg stopper med at rende rundt og tænke over det, flot Louise, er du blevet blondine? Jeg tror lige jeg ligger fantasien og OCD'en på en hylde, og hiver min virkelighedssans frem, og få en god snak med den :)

1 kommentarer:

Sille Katinka My. sagde ...

Jeg mener de fandt frem til at planterne voksede lidt hurtigere hvis man talte sødt til dem. De spillede metal og råbte af nogle af dem, og de voksede langsommere end dem der blev sweettalket til. så vidt jeg husker :)