Tirsdag

I dag har jeg bedrevet absolut intet, hvis man kigger på det fysiske plan. Dog har jeg bedrevet en helvedes masse på det psykiske plan. En ting jeg har fået brygget sammen er:


Tirsdags-aftens-hade-liste:


- kødklister, det skræmmer mig det stas
- at min mor tror jeg gider høre ALT hvad der sker på hendes facebook....
- slankekure det ikke rigtig kommer nogle vegne
- tepotter der laver lyde
- min mors nye grin

Men noget positivt. Far bestod køreprøven, så nu mangler han kun EU prøven. Det er jo ret fedt at tænke på. Min naivitet tror på jeg kommer til at gå tidligt i seng. Min virkeligheds sans siger det modsatte. Selv om jeg håber, men tvivler, på at min naivitet har ret.

1 kommentarer:

Offertjenerinden sagde ...

Kødklist er også det klammeste :S bare navnet giver mig kvalme -_-'

Men mht. din slankekur, så skal du næsten prøve den side jeg bruger, CalorieCount :) det gør det utroligt nemt at tælle kalorier og så er det lettere at få et overblik over hvor mange kalorier man indtager mod hvor mange man forbrænder <3