"Suk"

Det er ikke nemt at erkende, at min Ipod, som jeg fik da jeg blev 16, er ved at være så slidt, at det er på tide at købe en ny.

Det er svært syntes jeg, selv om det lyder dumt jo. Altså den virker jo,lidt endnu. Den gider bare ikke lige at accepterer al min musik, har kun lyst til at skifte nummer, når den føler for det, har ikke helt lyst til at holde strøm mere end en 1-2 timer, og det med at tilslutte den til min mac, kan godt være en heldags forestilling.

Men hvilken en skal man så købe, hvis man endelig skulle beslutte sig for at købe en ny? For jeg har jo været ret glad for min Ipod video 30 GB.
Så'n en Ipod touch, ser jo farlig fin og moderne ud, og jeg har faktisk råd til at købe den med 32 GB, og det skulle jo være nok :)
Kunne være man skulle bestille en til den 1. ?

Jeg må lige spørger Geo gærløs til råds.


0 kommentarer: