Film

Okay så vi sidder i stuen og ser en film, inde i filmen er der nogle der skyder, så'n maskingevær agtig.

Mor: Hvad er det der bliver ved med at knage så'n?

Far: Det er inde i filmen.

Mor: Ej er du sikker? Det lyder som om det kommer uden for.

Far: Ja jeg er sikker Pia, det er en krisfilm.

Jeg har lidt glemt hvor jeg ville hen med det her. Men jeg tror det var noget med, at den måde det overstående blev sagt på, kunne man virkelig godt høre de har været sammen i 25 år.

Mie var inde tidligere i aften til kage og te/kaffe. Det var super hyggeligt! Jeg havde bagt den der super fantastiske gulerods slanke kage. Lyde klamt, smage fantastisk!
Dog har jeg hittet mig en super nederen hovedpine. Så jeg tror jeg vil læse lidt og så sove(HA! som om jeg kommer til at falde i søvn før efter 3, hurra for at sove til middag!)

0 kommentarer: